ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ارتش،سپاه ،نيروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی ایران

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار فروتن معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ستاد نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقتدار و توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مواجهه با انواع تهدیدات اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در حوزه تهدیدات سخت و نظامی و رویارویی با دشمنان بسیار توانمند است ولی نبرد در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که هر روز رنگ و بوی تازه‌ای به خود می گیرد باید با دقت مورد توجه قرار گرفته و متناسب با ابعاد گسترده آن آماده بوده و برنامه ریزی نماییم.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم افزایش قابلیت های معنوی و بصیرت افزایی آحاد جامعه بویژه جوانان تصریح کرد: دشمن همواره درصدد است تا با تشویق افکار عمومی و ایجاد انحراف در مسیر باورها و اعتقادات دینی، در بین جوانان ما نفوذ کرده و آنها را از ادامه راه درست و باورهای اسلامی بازدارد که تاکنون در این مسیر ناموفق عمل کرده است.
سردار فروتن نقش معنویت در ارتقای روحیه پاسداران را مهم و اثرگذار توصیف کرد و افزود: پیروزی‌های سپاه اسلام در تمامی صحنه‌های انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس مرهون همین معنویت، اخلاص و باورهای عمیق دینی بود که به برکت وجود امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تا به امروز در وجود یکایک رزمندگان ما بویژه کارکنان نیروی زمینی سپاه ریشه دوانده و منشاء و اثر موفقیت‌ها و دستاوردهای شگرفی شده است.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به تاثیر شگرف اندیشه‌های بلند امام (ره) و خلف صالح او مقام عظمای ولایت، در خودسازی، بصیرت افزایی و ارتقای معنوی افراد گفت: درک و شناخت دین بهمراه شناخت محور و ستون آن که ولایت است توانست بچه مسجدی‌های ما را مهیای انقلاب و پیروزی برطاغوت کرده و تبعیت از ولایت فقیه موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب را برایمان رقم زد. بنابراین ما وظیفه داریم با تکیه بر عمود ولایت در حفظ، پاسداری و انتقال فرهنگ و مکتب عظيم اسلام و انقلاب تلاش و مجاهدت نماییم.
سردار فروتن در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل خدوم و زحمت‌کش معاونت عقیدتی سیاسی بر تعمیق هر چه بیشتر برنامه‌های عقیدتی سیاسی در جهت افزایش آمادگی روحی و روانی کارکنان تاکید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.